Mnoho webů nepoužívá svůj blog správně – vy?

Mnoho webů nepoužívá svůj blog správně – vy?

Každý internet, na který jsme se kdy podívali, má obsah, který je pohřben tak hluboko v architektuře webu, že má nulovou šanci na hodnocení.

A důvodem, proč je důležitý obsah pohřben, je obvykle způsob fungování blogů: Jak přidáváte nový a nový obsah, starší obsah se ukládá do archivu a poskytuje webu stále menší hodnotu.

A tento obsah může být účinnou součástí konverzního trychtýře, který povede k prodeji a potenciálním zákazníkům.

Jim Boykin, generální ředitel společnosti World-wide-web Marketing Ninjas, a Ann Smarty, analytička IMN, přinášejí důležitou otázku: Jak vytvořit dobře naplánovanou obsahovou strategii, která nikdy nedovolí, aby se důležité články ztratily a ztratily svou hodnotu?

https://www.youtube.com/check out?v=KJzLRxpaEZI


Jedním z běžných problémů mnoha obchodních blogů je, že se tam nachází téměř jakýkoli obsah. To má za následek, že obsah nikdy nepřinese požadované výsledky.

Chcete-li zviditelnit svůj důležitý stále zelený obsah, udržujte na svém blogu zpravodajský a sezónní obsah a vytvořte samostatnou sekci pro své stále zelené články a návody:

Založte si znalostní centrum

Dobře strukturované centrum znalostí udržuje veškerý obsah na stejné úrovni, aniž by jej nechal pohřbít.

Tato „odborná oblast“ by měla být dobře propojena s odpovídajícími produkty a kategoriemi produktů, aby byly související komerční a informační stránky propojeny.

Je také dobré uvést svůj nejužitečnější obsah v hlavní navigaci ve stejné složce jako kategorie produktů řešící stejný problém.

Vytvořte konkrétnější kategorie blogu odpovídající kategoriím vašich produktů

Pokud se rozhodnete používat svůj site pro veškerý svůj obsah, nezapomeňte nastavit konkrétní kategorie, které by odpovídaly kategoriím vašich produktů, a poskytnout jim kontext.

Tímto způsobem můžete oddělit svůj zpravodajský obsah od stále zelených výukových programů.

Ať děláte cokoli, nezapomeňte propojit svůj stále zelený obsah s vašimi komerčními stránkami, abyste vytvořili kruhy s aktuálními odkazy a zajistili, že se nic nezasype.

Chcete-li vytvořit dobře naplánovanou strategii obsahu, kontaktujte ninji. Máme dlouholeté zkušenosti s identifikací důležitých částí webu a vytvářením jak Search engine optimisation, tak konverzní strategie, abychom z nich vytěžili optimum.

Leave a Reply