Je špatný nápad opustit marketingové úsilí během recese

Why It

Většina ekonomů nyní uvádí, že existuje 100% šance, že se Usa během příštího roku dostanou do recese. S časem se připravit na zhoršení ekonomiky. Přehodnocení vašich obchodních nákladů má smysl. Možná se ptáte, kde můžete udělat škrty nebo snížit rozpočet.

Když se naše životy a naše podnikání obrátí vzhůru nohama, je přirozenou reakcí přejít do režimu „hunker down“. Obáváme se, že naše podniky přežijí chaos, takže je pochopitelné, že chceme snížit všechny výdaje a připravit se na nejhorší. Neměli bychom se kvůli těmto velmi platným (a někdy praktickým) reakcím cítit špatně.

Je to pravda – nevíme, co přinese budoucnost. V tuto chvíli je tolik věcí mimo naši kontrolu. Chtěl bych však nabídnout argument, že advertising and marketing a vylepšení webových stránek nejsou věci, které by měly být nyní pozastaveny. Ve skutečnosti existuje mnoho důvodů, proč je ideální čas pro vaše digitální platformy pokračovat – nebo dokonce získat více zdrojů.

Proč je špatný nápad zastavit marketing v době hospodářského poklesu

Podívejte se na tuto studii, která ukazuje prudký nárůst používání sociálních sítí právě teď. Když se nad tím zamyslíte, dává to smysl: Téměř každý, kdo může, nyní pracuje z domova, a zatímco pracuje z domova, také sleduje aktuální dění na sociálních sítích a pomocí sociálních médií oslovuje své spolupracovníky a blízké.

Pokud vaše značka provozuje kampaně na sociálních sítích, nyní může být skvělý čas zdvojnásobit své marketingové úsilí na sociálních sítích. Pozornost je hojná a konkurence možná tlačí na pauzu, což vám dává jedinečnou příležitost, abyste si toho všimli.

Zejména přední platformy jako Facebook a Instagram budou neuvěřitelně hodnotnými platformami professional sdílení vašich zpráv, protože lidé sledují nejnovější příběhy a hádají se o politice na Facebooku a sdílejí inspiraci a životní příběhy na Instagramu.

Vytvoření seznamu může být nyní snazší než kdy jindy

Uprostřed této nejistoty lidé hledají řešení a inspiraci, kdekoli je mohou najít. Společně se těšíme na den, kdy se budeme moci znovu stýkat a uvidíme, jak se život vrátí do normálu. Nyní je ideální čas vytvořit obsah, který inspiruje a pomůže vašemu publiku těšit se na dny dopředu.

Ať už jste v B2B nebo B2C nebo v obou, klasické principy příchozího marketingu se nezměnily: poskytnout hodnotu. I v éře sociálního distancování můžete svým zákazníkům a potenciálním potenciálním zájemcům poskytnout všechny druhy hodnoty. Myslete na všechny lidi, kteří by se mohli s vaší značkou seznámit při práci z domova.

Možná je čas spustit tuto úžasnou novou nabídku, kurz, podcast, stahování, video clip seriál, webinář nebo hlavní stránku, která pomůže vašemu publiku orientovat se v jejich výzvách. Skvělá příležitost pro spuštění obsahu, který dokáže vytvořit váš e-mailový seznam, vlastní publikum na sociálních sítích, odběratele podcastů, sledující videa a jakýkoli kanál, kolem kterého budujete komunitu.

Lidé v B2B i B2C průmyslu právě teď hledají naději a vedení. Zde máte jedinečnou pozici: Můžete být součástí řešení a poskytnout jim pomoc, kterou hledají. Až tohle všechno překonáme, až se všichni probouzí z této krize a jdou plnou parou vpřed zpět do svého podnikání, budete součástí řešení. To vám dává sociální a obchodní měnu, abyste mohli tuto loajalitu proměnit ve výnosy.

Nevytváříte a sdílíte obsah nebo vytváříte seznam kontaktů budujete vztahy s klienty.

Internet marketing nemá tlačítko pauzy je to motor

V dobách turbulencí je lákavé představit si promoting jako vypínač, který lze zapnout a vypnout – nebo tlačítko pauzy, něco, co můžeme přidržet a pak pokračovat tam, kde jsme přestali, když jsou věci stabilnější. Ale takhle to prostě nefunguje.

Marketing and advertising je motor, který se spouští pomalu a pak nabírá na síle, jak jej roztáčíte (setrvačník kdokoliv?). Čím více paliva přidáte a čím větší dynamiku získáte, tím rychlejší a efektivnější to bude.

Ale to, co skutečně odlišovalo velké vítěze, byla jejich schopnost proměnit počáteční úspěch v trvalý setrvačník, i když začínali za průkopníky.

Jim Collins

Autor knihy Točení setrvačníkem: Monografie, která doprovází dobro ke skvělému

“Ale to, co skutečně odlišovalo velké vítěze, byla jejich schopnost proměnit počáteční úspěch v trvalý setrvačník, i když začínali za průkopníky.”

Jim Collinsautor knihy Otáčení setrvačníkem: Monografie, která doprovází dobro ke skvělému

Klíčem je zde myšlenka udržující vaše úsilí o dosažení dlouhodobého úspěchu.

Pokud najednou všechno semelete, musíte začít znovu budováním hybnosti od nuly. Pokud o vás nějakou dobu neslyšeli, možná budete muset zdvojnásobit své úsilí, abyste si znovu získali loajalitu svého publika. A pokud vaše konkurence bude v těchto podivných časech pokračovat, možná budete muset znovu získat hodnocení Seo. Ztratil jsi půdu pod nohama veškerou práci, kterou jste udělali pro upevnění své pozice na vašem trhu.

Namísto toho, abyste své marketingové úsilí skřípěním zastavili, bude pravděpodobně lepší, když své úsilí udržíte nebo dokonce zvýšíte, abyste byli silní, když bouře přejde. Právě teď je váš internet marketing tou nejlepší investicí, kterou můžete do své značky udělat.

Je váš redakční systém připraven?

Něco, co je třeba zvážit, když zvýšíte svou přítomnost na sociálních sítích a marketingové úsilí: Je váš systém pro správu obsahu (CMS) připraven přivítat nové klienty? Možná je čas zvážit přidání nové vstupní stránky a zefektivnění procesu.

Nemá smysl zvyšovat své marketingové úsilí, pokud nejste připraveni na příliv nových potenciálních zákazníků. Je to jako nalít příliš mnoho vody do vany – určitě se rozlije a udělá obrovský nepořádek.

Jste připraveni prodat nové kontakty, které objeví vaši značku? Application CMS, jako je HubSpot, vám může pomoci sledovat nové návštěvníky a zahájit vaši další e-mailovou marketingovou kampaň.

Podniky se znovu objevují – z nutnosti

Zatímco některé podniky se bohužel právě teď potýkají s problémy, jiné si berou tento čas na to, aby se znovu objevily. Z restaurace na pivovary na maloobchodymnoho B2C podniků mění své kroky v reakci na koronavirus nesčetnými kreativními způsoby.

B2B společnosti jsou postiženy méně a v některých ohledech prosperují (vezměte Zvětšení například). Mnoho průmyslových odvětví, zejména technologie, zažívá nebývalou poptávku, protože pracovníci dělají vše professional to, aby pracovali na dálku a udržovali spojení se svými týmy.

Jakými jedinečnými způsoby může vaše firma sloužit komunitě v současném prostředí – a jak můžete přidat hodnotu? Co můžete udělat pro to, aby se vaše sdělení ve věku sociálního distancování otočilo a přizpůsobilo a stále zůstalo v popředí myslí vašich klientů?

To je ideální čas se vrátit vaši jedinečnou hodnotovou nabídku. Co můžete nabídnout právě teď, co nikdo jiný nemůže? Díky tomu byla vaše značka úspěšná před pandemií. Jak můžete vzít tuto jedinečnou hodnotu a učinit ji bezpečnou a dostupnou během sociálního distancování? Co kreativní způsoby, jak můžete svým zákazníkům pomoci? (A pokud to chcete posunout o krok dále, jak můžete sdílet toto úsilí na sociálních sítích a přilákat ještě více zákazníků?) Když nabízíte jinou službu, produkt nebo nový způsob podnikání, musíte být advertising. Jak jinak se to spotřebitel dozví?

Ano, jsou tam nějaké negativní zprávy – o tom není pochyb. Ale existuje také několik úžasných příležitostí, pokud si uděláte čas se podívat.

Recese je čas na zvýšení podílu na trhu

Nikdo neříká to slovo nahlas, ale je do značné míry akceptováno, že během této pandemie a po ní zažijeme recesi. Nevíme, jak dlouhé (nebo krátké) to bude, ale je to pravděpodobné.

Když k tomu dojde, vaše konkurence se pravděpodobně omezí. Toto je vaše šance získat půdu pod nohama. Opět chcete, aby se setrvačník točil a udržoval svou hybnost v chodu.

Zvýšené výdaje na marketing a reklamu během recese se mohou vyplatit. Z Forbesu:

„…existuje řada studií, které se datují téměř před jedním stoletím a které poukazují na výhody zachování nebo dokonce zvýšení reklamních rozpočtů během slabší ekonomiky. Ti inzerenti, kteří si udrželi nebo zvýšili své reklamní výdaje, během recese i po ní zvýšili prodej a podíl na trhu.“

Článek pokračuje:

Existuje několik důvodů, proč inzerovat během zpomalení.

  • „Hladina hluku“ v kategorii produktů značky může klesnout, když konkurenti omezí své výdaje na reklamu. Umožňuje také inzerentům změnit pozici značky nebo představit nový produkt.
  • Značky mohou spotřebitelům promítat impression firemní steadiness v náročných časech.
  • Náklady na reklamu během recese klesají. Nižší sazby vytvářejí professional značky „trh kupujícího“. Studie ukázaly, že přímá poštovní reklama, která může zajistit větší krátkodobý růst prodeje, se během recese zvyšuje.
  • Když marketéři omezí své výdaje na reklamu, značka ztratí svůj „podíl na mysli“ u spotřebitelů s potenciálem ztráty současných – a možná i budoucích – prodejů. Zvýšení „podílu hlasu“ obvykle vede ke zvýšení „podílu na trhu“. Výsledkem je zvýšení podílu na trhu a zvýšení zisku.

Mnoho známých společností jako Kellog’s a Amazon se stalo nespornými lídry ve svém oboru díky zvýšení marketingu během recese. A teď jsou v podstatě nezastavitelní.

Je to vaše rozhodnutí

Co by tedy měla vaše značka v těchto podivných časech dělat? To je něco, na co můžete odpovědět jen vy. Existuje mnoho velmi reálných úvah, kterými je třeba se propracovat, včetně peněžních toků a finančních situací, které zohledňují, kde můžete a nemůžete utrácet peníze.

Pokud je však možné a reálné pokračovat v marketingu – nebo jej dokonce zvýšit – právě teď, mohlo by se to exponenciálně vyplatit v následujících měsících a letech.

Leave a Reply