Jak získat buy-in pro vaše SEO projekty — Whiteboard pátek

Jak získat buy-in pro vaše SEO projekty — Whiteboard pátek

Názory autora jsou zcela jeho vlastní (s výjimkou nepravděpodobné události hypnózy) a nemusí vždy odrážet názory Moz.

V epizodě Whiteboard Friday z tohoto týdne vás Shawn provede čtyřmi kroky, jak překonat výzvu k upřednostnění vašich Web optimization projektů a jak propojit vaše iniciativy s časovými osami a cíli firmy.

tabule s tipy, jak získat podporu pro vaše SEO projekty

Kliknutím na obrázek tabule nahoře otevřete verzi ve vysokém rozlišení na nové kartě!

Přepis videa

Dobrý den, příznivci Mozu, vítejte u verze Whiteboard Friday professional tento týden. Tento týden jsem váš hostitel, Shawn Huber. V současné době jsem ředitelem Website positioning v Trellis Regulation, ale dříve jsem byl senior manažerem Search engine optimisation ve společnosti T-Mobile, a proto jsme zde dnes, abychom promluvili o mých zkušenostech z T-Cell.

To mě přivádí k našemu tématu tohoto týdne — Jak získat buy-in pro vaše Website positioning projekty. Pokud se vrátíte o několik týdnů zpět, můžete zachytit opravdu úžasnou epizodu Whiteboard Friday od Kavi, která hovoří o ROI Website positioning. Vřele doporučuji, abyste to sledovali, aby vám to pomohlo s tímto dalším krokem zde. Dobře.

Ve světě Search engine optimisation víte, že jsme plní výzev. Jedním z nich je fakt, že jsme super závislí na jiných týmech. Vím, že v T-Mobile jsem byl velmi závislý na svých technických partnerech, a proto nebylo vždy snadné upřednostnit jakýkoli projekt, zejména proto, že mé cíle a časové plány neodpovídají jejich, protože mají jiné týmy a vedoucí a oddělení. organizací, které také potřebují jejich služby.

Takže projdu tím, jak získat toto upřednostňování vašich projektů a jak propojit naše iniciativy s jejich časovými osami a cíli.

1. Identifikujte motivace a cíle

Prvním krokem je tedy zjištění jejich motivací a cílů. Pamatujte, že různé týmy mají různé potřeby. Takže musíte zjistit, na čem záleží pro každý z těchto týmů. Někdy je to tak jednoduché, jako je jen vzdělávat a dát jim vědět, že to professional vaše Search engine marketing projekty opravdu není tolik práce, a někdy to pomůže.

Někdy nemáte úplný obrázek. Možná vám chybí některé datové overall body. Zkuste tedy najít nějaké další, které by mohly být relevantní pro konkrétní publikum, kterému se to snažíte prodat. Nakonec zjistěte, jak jsou vaše data v souladu s tím, na čem jim záleží.

Nyní jsem pracoval na projektu, který měl pomoci T-Cellular ušetřit několik milionů dolarů. Ale to zasáhlo pouze spodní řádek Search engine optimisation. Technický tým, který jsem velmi potřeboval k prosazení tohoto projektu, na tom nezáleželo. I když společnost šetřila peníze, nakonec to nebylo v souladu s jeho cíli. Musel jsem tedy přijít na to, jak mu mohu pomoci, aby mi pomohl. Očividně se ukázalo, že jsou omezeni na zdroje, a tak jsem se s nimi dokázal dohodnout a říct: „Hej, dáte mi trochu času a zdrojů, Search engine optimisation vás už professional tento typ nebude potřebovat. projektu.”

Takže to pomohlo tomu projektu dostat zelenou.

2. Vytvořte obchodní případ založený na datech

Nyní, jakmile budete mít všechny ty úžasné informace, které jste shromáždili, je čas vytvořit obchodní případ založený na datech. Dáte to všechno dohromady a ujistěte se, že to přizpůsobíte nebo přizpůsobíte každému z různých publik, kterým budete prezentovat. Ano, to znamená, že budete muset po cestě postavit pár balíčků, ale nakonec se vám to vyplatí, protože to professional ně uděláte relevantní, aby pomohly prodat, proč by vám měli pomáhat.

3. Pitchujte a evangelizujte

Nyní, když máte všechny ty balíčky a všechno pohromadě, je čas představit a evangelizovat, proč je třeba upřednostnit váš projekt před ostatními. Toto jsou prvky, které by v tomto balíčku měly být, aby pomohly prodat váš projekt: opravdu úžasné shrnutí, které říká, co dostanou co od nich žádáš proč se jich ptáš problém, který máme dnes, a jak to bude vypadat zítra, až bude váš projekt realizován jakékoli výsledky testů, bílé knihy, případové studie, cokoli podobného, ​​co po cestě shromáždíte, abyste prokázali, proč je to důležité velmi pěkný plán, který hovoří o časových osách a o tom, jak dlouho očekáváte, že tento projekt potrvá a samozřejmě velmi skvělé další kroky.

Chcete se opravdu zaměřit na to, abyste jej přizpůsobili svému publiku. Vím, že jsem to již řekl, ale je velmi důležité, jak jsem se v době v T-Mobile naučil, že různá oddělení mají různé potřeby. Udržujte to velmi stručné, protože víte, jak to začne bublat a dostane se k vyšším vůdcům, nemají spoustu času na to, aby prošli velkým balíčkem.

Ujistěte se, že máte jasné další kroky. Tito lídři rádi vědí, co mohou očekávat na každém kroku. Poté zahrňte co nejvíce vizualizací. Ujistěte se, že je dáte do značkových barev a podobných věcí, protože lídři milují, když věnujete minutu navíc, abyste to doladili, aby to vypadalo, že vám na tom záleží, a pomůže jim to, aby se starali o to, že vám na tom záleží.

4. Postupujte a sledujte

Pak nakonec dodržujte a sledujte. Vždy si stanovte a projděte své hlášení, časové osy, stavy, věci tohoto druhu, protože to pomůže snáze prokázat hodnotu, kterou Search engine marketing přináší, a podpoří důvěru, aby se příště, až zaklepete na dveře říkají: “Hej, potřebuji vaši pomoc s vytvořením tohoto dalšího projektu,” nebo cokoli jiného, ​​řeknou: “Hej, tým Search engine marketing vždy dodá. Díky tomu vypadám dobře. Dám zelenou na cokoliv ty chceš.”

Takže nakonec je naším klíčem k zajištění úspěchu programu spolupráce se všemi těmi různými odděleními, zjišťování toho, co je professional ně cenné a co je pro ně důležité, a sladění s vašimi cíli Search engine optimisation a tím, co je důležité pro vás. Děkujeme, že jste sledovali epizodu pořadu Whiteboard Friday z tohoto týdne.

Měj hezký den.

Přepis videa podle Speechpad.com

Leave a Reply