Jak dlouho trvá inovace? • Derek Cheshire


Nedávno jsem se pokusil odpovědět na otázku ‘kolik?’ a teď ‘jak dlouho?’. To jsou pravděpodobně dvě nejčastější otázky týkající se inovací, které dostávám. Pokud jste ještě neviděli můj článek o nákladech na inovace, může se vám hodit.
Jde o to, že odpověď je ta, kterou nechcete slyšet. „To záleží“ nebo „navždy“ jsou dvě nejpravděpodobnější odpovědi, které vám mohu dát. Proč?
Většina podniků se snaží vypořádat se s inovacemi v důsledku toho, že chtějí vyvinout nové produkty nebo služby, obvykle rychle. Možná si vystačíte se svým současným nastavením výzkumu a vývoje, ale představme si, že nemůžete, chcete něco jiného, něco, co zanechá konkurenci mrtvou.
Budete muset vykouzlit výběr zaměstnanců, zde je rozhodující správný blend. Aby byli hraví, budou potřebovat zdroje, jako je čas a prostor, a povolení od někoho velmi staršího (promiň prototyp). Budou samozřejmě potřebovat nějaké konkrétní cíle, jinak budou opravdu jen hrát.
Takže pokud splňujete tyto stále vlněné požadavky, jak dlouho? Chcete-li zahájit úspěšnou reinvenci (jiní by to mohli nazvat přírůstkovou inovací), můžete něco připravit přibližně za 6 až 8 měsíců. Pokud chcete být trochu radikálnější, tak možná 2 roky.
Tohle je jen mokrý prst ve vzduchu. S kloboukem pro hodnocení inovací jsem viděl, že skutečně převratným inovacím trvá 7 nebo 8 permit, než se dostanou na trh.
A co odpověď „navždy“?
Pravidelní čtenáři budou vědět, že věřím, že inovace je něco, co bychom měli dělat neustále, aby to trvalo věčně. Představte si to jako zmrzlinový stroj, který je vždy zapnutý a nabitý ingrediencemi, místo aby se zapínal každé léto.
Existuje i jiný způsob. Pokud uvíznete v „cyklu neinovace“, můžete tam být navždy a neprodukovat absolutně nic. Přečtěte si více zde.
Nenechte se však odradit, zisky mohou být obrovské.
Nechte inovace pracovat za vás…