Digitální marketing a užitečný obsah: Proč na tom záleží

Obsah je primárním klíčem k úspěšnému digitálnímu marketingu. Ale pokud to není užitečný obsah, nepomáhá to vašemu hodnocení ve vyhledávačích.
Psaný obsah, ať už kopie webových stránek nebo články z obchodních blogů, jsou kritickými prvky obsahu, které mohou poskytnout to, co Google nazval „užitečný obsah“. A podle toho nyní Google řadí výsledky vyhledávání.
Co je užitečný obsah a proč se Google stará?
Pokud jde o optimalizaci pro vyhledávače a generování maximálního počtu kvalifikovaných výsledků vyhledávání, záleží na tom, na čem Google záleží.
A Google nedávno vydal další ze série aktualizací, které slibují přímý a významný dopad na výsledky vyhledávání. Konkrétně psaný obsah, který často produkují firmy v podobě blogových článků.
25. srpna 2022 vydala společnost Google to, co označovali jako aktualizaci „užitečný obsah“ ze srpna 2022. Zavádění této konkrétní aktualizace bylo dokončeno 9. září 2022.
Tato konkrétní aktualizace je významná professional podniky, které se zabývají marketingem obsahu a Search engine marketing za účelem generování návštěvnosti webových stránek.
Jako Material Advertising and marketing Institute vypíchnut nedávno,
Vzhledem k dopadu aktualizace na celý web hrozí jakékoli doméně s velkým množstvím nekvalitního obsahu, že zaznamená pokles ve vyhledávání. Aktualizace využívá strojové učení k tomu, aby zjistila, zda je obsah webu užitečný, a weby, které v tomto ohledu nebudou chybět, budou patřičně penalizovány.
Google uvedl že záměrem nebo účelem této nejnovější aktualizace je upřednostnit hodnocení písemného obsahu a
[B]odměňte obsah, u kterého mají návštěvníci pocit, že zažili uspokojivý zážitek, zatímco obsah, který nesplňuje očekávání návštěvníků, nebude mít tak dobrý výkon.
To je v souladu s obecným cílem předchozích a dlouhodobých pokynů společnosti Google a předpokladů professional dobré umístění ve výsledcích vyhledávačů.
Cílem professional jakýkoli obsahový advertising a Strategie založená na Seo je dosáhnout vysokého hodnocení v takzvaných SERP neboli stránkách s výsledky vyhledávačů. Jedná se o webové stránky, které se uživatelům zobrazují, když něco hledají on the web pomocí vyhledávače, jako je Google.
„Svatým grálem“ SERP je samozřejmě to, aby se vaše webové stránky zobrazovaly v horní části první stránky s výsledky vyhledávačů. A ačkoli to nelze nikdy zaručit, Google naznačuje, že pokud obsah vašeho webu splňuje kritéria, která stanovil professional „užitečný obsah“, šance jsou mnohem lepší.
Co je tedy užitečný obsah?
Je váš psaný obsah skutečně „užitečný“ pro vaše publikum?
Jedním z běžných problémů s většinou on line obchodního obsahu je, že byl vytvořen buď:
- A) Propagovat produkty nebo služby podniku, popř
- B) Optimalizujte výsledky vyhledávání pomocí Seo taktiky
Problémem obou těchto přístupů je, že tento typ obsahu má tendenci slibovat jednu věc, zatímco poskytuje jinou – což v podstatě znamená nesplnění.
Na webových stránkách značky jsou místa, kde můžete prezentovat své služby nebo produkty, ale článek na blogu tím místem téměř nikdy není. A blogové články, návody, případové studie a další psaný obsah které slibují odpověď, řešení nebo relevantní informace, které čtenář hledá, by měly tento slib splnit,
Cokoli jiného není „užitečný“ obsah.
Google nabízí užitečného průvodce, jak určit, zda je obsah „užitečným obsahem“, který definují jako obsah „na prvním místě“. Jinými slovy, obsah, který uspokojuje záměr hledajícího a přitom stále využívá osvědčené postupy Search engine marketing přinést hledajícím další hodnotu.
Jako Google státy,
Odpověď ano na níže uvedené otázky znamená, že jste pravděpodobně na správné cestě s přístupem na prvním místě:
Máte professional svou firmu nebo world-wide-web stávající nebo zamýšlené publikum, pro které by byl obsah užitečný, kdyby přišel přímo k vám?
Prokazuje váš obsah jasně odborné znalosti z první ruky a hloubku znalostí (například odbornost, která pochází ze skutečného použití produktu nebo služby nebo návštěvy místa)?
Má váš net primární účel nebo zaměření?
Po přečtení vašeho obsahu bude někdo odcházet s pocitem, že se o tématu dozvěděl dost, aby pomohl dosáhnout svého cíle?
Bude někdo, kdo čte váš obsah, odcházet s pocitem, že prožil uspokojivý zážitek?
Jak tedy vytvořit kvalitní obsah, který je „užitečný“ podle standardů Google?
Několik tipů zahrnuje porozumění a sladění se záměrem čtenáře, zacílení na publikum, které je skutečně relevantní professional vaši firmu, vytvářením obsahu, který odpovídá jejich potřebám, a psaní lepšího obsahu. To jednoduše znamená „být skutečný a lidský“ ve svém obsahu a přitom stále zobrazovat odbornost, autoritativnost a důvěryhodnost vaší značky.
Čeho se vyvarovat při vytváření užitečného obsahu
Jedna věc je vědět, co chce publikum při hledání užitečného a relevantního obsahu najít, ale může být náročné vědět, čemu se vyhnout. Obzvláště pokud jste se zaměřovali na „psaní pro vyhledávače“ ve snaze získat vyšší hodnocení SERP.
Google poskytl seznam pokynů, čemu byste se měli vyhnout a také o co se snažit.
Podle jejich nová kritéria aktualizacepři vytváření obsahu byste se měli vyvarovat:
- Obsah, který je napsán především proto, aby přilákal návštěvnost z vyhledávačů, nikoli professional lidi.
- Vytvářet spoustu obsahu na různá témata a doufat, že některý z nich bude ve výsledcích vyhledávání fungovat dobře.
- Použití rozsáhlé automatizace (AI) k vytváření obsahu na několik témat.
- Shrnutí obsahu jiných lidí bez přidané hodnoty.
- Psaní o populárních tématech namísto témat, která jsou relevantní pro vaše publikum.
- Mělký, povrchní obsah, který nedokáže odpovědět na otázku, vyřešit problém nebo poskytnout informace.
- Jednoduše vytvoříte určitý počet slov, protože si myslíte, že Google má preferovaný počet slov. (nemají)
- Obsah, který slibuje odpovědět na otázku, která ve skutečnosti odpověď nemá.
Marketéři, tvůrci obsahu a vlastníci malých firem se často mohou cítit frustrováni často se měnícími a někdy omezujícími požadavky společnosti Google. Na jejich obranu však tyto aktualizace jsou primárně navrženy tak, aby byly přínosem professional ty, kteří používají vyhledávač k nalezení obsahu, který je professional ně užitečný.
A professional producenty obsahu je klíčové tuto potřebu uspokojit.
Jako Země vyhledávačů poznamenal nedávno,
Stručně řečeno, hledající jsou frustrovaní z toho, že se dostávají na webové stránky, které jim nepomáhají, ale umisťují se dobře ve vyhledávání, protože byly navrženy tak, aby se dobře umístily. Tento algoritmus má za cíl downgradovat tyto typy webových stránek a zároveň propagovat užitečnější webové stránky určené pro lidi nad vyhledávače.
Google uvedl, že jde o „trvalou snahu o snížení obsahu nízké kvality a usnadnění hledání obsahu, který je ve Vyhledávání autentický a užitečný“. To se zaměřuje na obsah napsaný professional vyhledávače před obsahem zaměřeným na člověka.
Klíčem je tedy důsledné a záměrné vytváření a publikování písemného obsahu, který je navržen tak, aby odpovídal na otázky, poskytoval informace nebo řešil problémy, které jsou důležité a relevantní pro zákazníky a potenciální zákazníky vaší společnosti.
A dobrá zpráva je, že to nemusíte dělat sami.
Efektivní obsahový marketing nemusí být kutil
Tyto tipy mohou výrazně zlepšit viditelnost vaší značky ve vyhledávačích. Je toho však mnohem více, co by se mělo dělat pravidelně, což vyžaduje čas a odborné znalosti. Naštěstí, obsahový marketing funkce lze snadno outsourcovat.
A měli by.
Víte, že efektivní advertising obsahu a optimalizace professional vyhledávače mohou výrazně zvýšit návštěvnost vaší firmy a produktů a služeb vaší společnosti. Ale to vyžaduje určitou úroveň odborných znalostí a času, aby to bylo dobře a nákladově efektivní.
A tyto odborné znalosti a čas, které většina majitelů malých podniků a možná jejich marketingoví manažeři nemusí mít.
Dobrá zpráva je, že nemusíte udělej to všechno sám!
Ve skutečnosti je jednou z nejlepších investic, které můžete udělat se svým marketingovým rozpočtem, partnerství s profesionální firmou, jako je BroadVision Advertising.
Kliknutím níže se dozvíte o našich službách digitálního marketingu, které vám pomohou učinit informované rozhodnutí, nebo nám zavolejte na BroadVision Marketing and advertising na číslo 707-799-1238.