Co nejlepší (a nejhorší) digitální marketingové společnosti nabízejí
Najmutí digitální marketingové agentury vás může nasměrovat na správnou cestu k růstu vašeho podnikání. Špatná agentura však může vaši cestu zastavit.
Digitální marketing, známý také jako on the internet advertising, využívá world-wide-web k přilákání zákazníků do vaší firmy. Veškeré marketingové úsilí probíhá on-line pomocí digitálních kanálů, jako jsou vyhledávače, sociální média, e-mail a textové nebo multimediální zprávy.
Vzhledem k tomu, že o potenciální agentury není nouze, je důležité si od začátku zajistit partnerství se správnou agenturou, abyste neztráceli čas a peníze.
Pojďme se podívat na to, co nabízejí nejlepší a nejhorší společnosti v oblasti digitálního marketingu, aby si majitelé firem mohli být jisti, že jsou jejich společnosti v dobrých rukou.
NEJLEPŠÍ: Nabízí příchozí marketingovou strategii
Ne všechny digitální marketingové agentury jsou stejné. Existuje několik typů digitálních marketingových agentur, od zaměření na strategii optimalizace pro vyhledávače (Search engine optimization) až po nasměrování jejich úsilí na sociální média, grafický layout nebo layout webových stránek.
Fullservisové digitální marketingové společnosti, popř inbound marketingové agenturyřídit celou svou on the web přítomnost a zajistit, aby všechna vaše marketingová úsilí hladce spolupracovala k dosažení cílů.
An inbound marketingová agentura má tendenci mít více zdrojů a může využívat různé kanály a metody, jako je obsahový marketing and advertising, příchozí advertising, e-mailový advertising, advertising na sociálních sítích a platba za proklik.
Proč je inbound marketingová strategie lepší? Chování kupujících se změnilo. Před nákupem provádí 81 % maloobchodních zákazníků on line průzkum Druhá roční nákupní studie GE Funds Retail Bank.
Professional úspěch na tomto konkurenčním on-line trhu je zásadní zajistit, aby vás kvalifikovaní zákazníci našli. Správná digitální marketingová agentura vytvoří personalizovanou strategii, která:
- Přitahuje správné publikum se správným obsahem ve správný čas
- Převádí příležitostná konzumace obsahu do důvěryhodnějšího vztahu, který obecně zahrnuje získávání kontaktních informací, abyste mohli efektivněji poskytovat správný obsah prostřednictvím segmentace
- Zavírá prodejní kvalifikovaní potenciální zákazníci, kteří jsou připraveni nakoupit hned a udělají tak
- Potěší současným zákazníkům poskytováním hodnotného obsahu, který zvyšuje loajalitu a udržení
já
nbound advertising and marketing je postaven na těchto čtyřech klíčových fázích cesty kupujícího a má cyklický style and design. Potěšení zákazníků vede k zákaznickým aktivitám, které přitahují více zákazníků, a cesta začíná znovu.
Více o tom, jak je inbound advertising efektivní digitální marketingovou strategií pro budování vaší značky, si můžete přečíst v našem článku, Jak mohou digitální marketingové agentury růst vašeho podnikání.
Inbound marketing není vhodný professional každou firmu. Inbound advertising and marketing nemusí být nejlepší volbou, pokud máte produkt za cenu nižší než 500 USD za nákup. Příchozí není nejlepší volbou, pokud váš produkt nevyžaduje žádné vzdělání k nákupu. Například nákup tužky za 1 dolar vyžaduje málo vysvětlení, abyste věděli, jak vám to pomůže.
NEJHORŠÍ: Nevytváří osobnost kupujícího
Pokud služby digitálního marketingu, o kterých uvažujete, mají plán vykrajování souborů cookie, který se používá u každého klienta, který projde dveřmi, je to velká červená vlajka.
Nejlepší digitální marketingové agentury s vámi budou spolupracovat, aby nejprve určily vašeho ideálního zákazníka, aby bylo možné vytvořit plán na míru. Stanovení vašeho ideálního zákazníka, tzv osobnost kupujícíhoje zásadní pro dosažení vašeho cíle generování potenciálních zákazníků professional vaši firmu.
Osobnosti kupujících jsou fiktivní reprezentace vašich ideálních zákazníků na základě skutečných údajů o demografii zákazníků a on the web chování. Při určení osoby kupujícího, a marketingová agentura zváží spekulace o osobní historii, motivacích a obavách. Váš kupující by měl odhalit typ informací, které hledají on-line.
Detailní porozumění vaší cílové skupině pomáhá vašemu marketingovému a prodejnímu týmu vytvářet užitečný a relevantní obsah, který je cenný pro vašeho ideálního zákazníka.
Náš článek, Persona kupujícího | Jaké jsou a proč je potřebuji?vám pomůže určit, kdo je vaším kupujícím, tím, že se blíže podíváte na vaši stávající zákaznickou základnu, potřeby vašich potenciálních zákazníků a na to, co vaši potenciální zákazníci dělají, když jsou on the net.
NEJLEPŠÍ: Poskytuje řadu cíleného obsahu
Důležitou součástí úspěšné digitální marketingové strategie je tvorba obsahu, který je navržen tak, aby oslovil vaše kupující.
Některé z nejpoutavějších typů obsahu jsou:
- Blogové články
- videa
- snímky
- Příručky kupujících
- elektronické knihy
- Kontrolní seznamy
To vše jsou skvělé nástroje, které nabízejí hodnotu na vašich webových stránkách. Když se to dělá důsledně, blogování je klíčovým zdrojem návštěvnosti vašeho webu. Pokaždé, když publikujete weblog, poskytujete svým potenciálním zákazníkům příležitost, aby vás našli a slyšeli o řešeních nebo produktech vaší firmy.
Při vyhodnocování vašeho plánu obsahového marketingu je důležité, aby společnost zabývající se digitálním marketingem určila jednu z vašich částí obsahu (často elektronickou knihu, zprávu, bílou knihu atd.) jako primární nabídku na vašem webu. Nabídka je obsah, který potenciální klient vnímá jako vysoce hodnotný. Poskytování tohoto obsahu nabízí rady nebo poskytuje cestu k řešení problému.
Může být lákavé chtít propagovat každou službu, kterou vaše společnost nabízí. To je však běžná chyba mnoha společností, když se snaží zlepšit své procesy generování potenciálních zákazníků. To neznamená, že byste neměli nabízet více služeb. Znamená to jen, že byste neměli rozmělňovat hodnotu své společnosti tím, že se budete snažit nabízet spoustu služeb všem a všude.
Místo toho byste se měli rozhodnout, v čem jste nejlepší, a řídit se touto konkrétní službou. Tomu se říká “přistát a rozšířit.“ Vaši potenciální zákazníci za vámi přijdou, protože zoufale potřebují tuto JEDNU VĚC, spíše než společnost, která nabízí celý obchodní dům možností. Jakmile vás najdou, můžete se později rozšířit na další služby, které nabízíte, jak se budou jejich potřeby vyvíjet.
Ujistěte se, že tato nabídka obsahu má na vašem webu vlastní vstupní stránku. Nechcete posílat potenciální zákazníky na divokou husu nebo na svou domovskou stránku, protože by se mohli ztratit v rozptýlení, které může být na vašich běžných webových stránkách. Vstupní stránky vám také umožňují získat informace o potenciálním zákazníkovi výměnou za nabídku.
Chcete-li přivést potenciální zákazníky na vstupní stránku, používat výzvy k akci nebo výzvy k akci na svých jiných webových stránkách nebo v obsahu, který vytváříte, jako jsou blogy, e-maily a videa. Zákazníci, kteří kliknou na CTA, jsou přesměrováni přímo na vstupní stránku.
NEJHORŠÍ: Nekombinuje tento obsah se sociálními médii
Sociální média jsou skvělým způsobem, jak dostat svůj cílený obsah do rukou potenciálních kupujících. To je velký problém, pokud váš plán digitálního marketingu nezahrnuje strategii sociálních médií.
Efektivní kampaň na sociálních sítích začíná výběrem správného kanálu. Pamatujte, že chcete jít tam, kde jsou vaši klienti: Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram nebo Pinterest. Zatímco Fb může být logickou volbou kvůli své 1 miliardě uživatelů, professional B2B společnosti může být lepší volbou LinkedIn. Pro prodejce eCommerce by Pinterest nebo Instagram mohly být vstupní branou k budoucím klientům.
Jakmile vytvoříte svůj cílený obsah, PODÍL! Nebojte se sdílet zajímavý obsah, protože sociální média jsou především o interakci a konverzi. Jen se ujistěte, že veškerý obsah, který sdílíte z jiných zdrojů, je relevantní professional vaše poslání. Můžete dokonce získat reciproční podíl na procesu.
Svůj obsah můžete sdílet i vícekrát. Pokud vytvoříte zajímavou elektronickou knihu nebo příspěvek na blogu, který vede k okamžitým konverzím webových stránek, pravidelně je sdílejte na svých zdrojích sociálních médií. Sdílení více než jednou zvýší pravděpodobnost, že váš obsah budou sdílet ostatní, což může vést ke zvýšení konverzí webových stránek.
NEJLEPŠÍ: Má osvědčený proces
Úspěšná digitální marketingová společnost má osvědčený proces. Tento proces použila u předchozích klientů z řad malých podniků a dosáhla měřitelných výsledků, o které se mohou podělit. Je to také proces, který společnost digitálního marketingu použila k vybudování vlastního podnikání.
Součástí tohoto procesu je kladení správných otázek. Kvalitní agentura se chce o vás a vaší firmě dozvědět více… v čem je jedinečná, jaké jsou vaše cíle a na koho se vaše publikum obrací s žádostí o radu. Tyto druhy otázek ukazují, že to obchodník chápe. Obchodník nebude mít všechny odpovědi hned. Každá odpověď začíná otázkou.
Tento proces také zahrnuje dávat realistické sliby a nedávat falešné naděje. Úkolem marketingové společnosti je generovat kvalitní potenciální zákazníky professional vaše obchodní oddělení. Neměly by existovat žádné solidní přísliby příjmů nebo s jistotou konstatovat, že se do šesti měsíců dostanete na první místo ve vyhledávání Google. Místo toho by vám digitální agentura měla pomoci pochopit, co je dosažitelné, a pomoci vám toho dosáhnout.
Konečně, důkaz o úspěšném procesu přichází v podobě kvalitní práce a dlouholeté klienty. Požádejte o ukázky jejich práce, včetně webových stránek, profilů na sociálních sítích, e-mailových marketingových kampaní a blogových příspěvků. Navštivte tato místa online a ověřte, že tato marketingová agentura dosahuje požadovaných výsledků.
Dlouholetí klienti také dokazují, že agentura stojí za zvážení. Pokud agentura pracuje s klienty roky, proč by firma měla tento vztah ukončovat, pokud dosahují výsledků?