5 znamení, že by vám příchozí marketing mohl v roce 2023 fungovat

Jak spotřebitelé neustále mění způsob, jakým nakupují, jak podniky vědí, jak držet krok a být vidět? Úkolem marketingu je mít prsty na nohou a mít znalosti o chování spotřebitelů, což znamená, že je dobrým zvykem kontrolovat strategie, které máte, abyste viděli, co se daří, co nefunguje a kde mohou být příležitosti zlepšit. Ať už vaše firma existuje několik let, nebo se teprve rozjíždí, příchozí marketing and advertising může posloužit jako významný díl vaší skládačky, protože přitahujete, zaujmete a potěšíte své spotřebitele. Pokládá významný a pevný základ pro to, jak podnikáte a komunikujete s potenciálními spotřebiteli.
Bez inbound marketingu pravděpodobně používáte zastaralé strategie k získávání potenciálních zákazníků a provádění konverzí. Budování povědomí a důvěry je zásadní professional inbound. Jen si pomyslete, že pokud jste B2C společnost, která využívá billboardovou reklamu a direct mail, aby dostala slovo o svém podnikání, opravdu přicházíte o budování vztahu se svým spotřebitelem. Je pravděpodobné, že lidé, kteří dostanou e-mail nebo uvidí vaši reklamu, ani nepomyslí na to, že s vámi budou obchodovat, protože jim chybí proč. Schopnost prokázat hodnotu a vzdělávat spotřebitele je to, na čem inbound advertising spoléhá, aby dosáhl úspěchu a udržel spotřebitele v zapojení.
Pokud jste nikdy nepoužili příchozí advertising a nejste spokojeni s výsledky, které poskytuje vaše současná marketingová strategie, zde je 5 známek, že by vám příchozí mohly fungovat.
1. Váš současný stav Seo je špatný
Nezobrazení na první stránce vyhledávače může poškodit úspěch vašeho podnikání. Podle výzkumu 75 % spotřebitelů, kteří hledají řešení problému nebo zadávají dotaz na Google, neklikne na 2. stránku výsledků. Nízké Search engine optimisation znamená méně návštěvníků, a tedy i méně konverzí. Jaká je tedy rychlá oprava špatného Web optimization? Existuje spousta technik, jak dát Seo zdravý impuls, z nichž některé jsou přímočařejší než jiné. Například zajištění vysoké rychlosti načítání stránky může pozitivně ovlivnit zapojení návštěvníků. Čím déle návštěvník na vaší stránce zůstane, tím pravděpodobněji získáte potenciálního zákazníka. Vzhledem k tomu, že 40 % návštěvníků opouští net po 3 sekundách od nenačtení, je jasné, že rychlost načítání stránky je malý, ale účinný způsob, jak zvýšit vaše Web optimization. Další jistá strategie je tvorba obsahu. Vysoce kvalitní obsah na vašem webu zvýší vaše Search engine optimization z několika důvodů. Odkazy, konzistence a klíčová slova jsou jen pár věcí, které mohou zlepšit vaše Search engine optimisation, a tím zvýšit vaše hodnocení. Vzhledem k tomu, že inbound marketing jde ruku v ruce s tvorbou kvalitního obsahu, jeho začleněním do marketingové strategie zlepšíte i vaše Search engine optimisation.
2. Příliš se spoléháte na Outbound
Pokud stále spoléháte na immediate mail, chilly calling a tištěné reklamy, je to samo o sobě známkou toho, že byste se měli vážněji podívat na příchozí advertising and marketing. Kolikrát jste odpověděli na svůj osobní telefon, když volající ještě není kontaktem ve vašem telefonu? Pravděpodobně nikdy. Nebo co takhle všechen 10 mail, který dostanete nabídky kreditních karet, oběžníky obchodů s potravinami, speciální slevy v obchodech? S největší pravděpodobností tomu říkáte „nevyžádaná“ pošta, která bez druhého pohledu skončí v odpadkovém koši. Toto jsou příklady odchozího marketingu, taktiky, které jsou jedním ze způsobů komunikace, který je pro osobu na straně příjemce obvykle irelevantní. Nejen, že se tyto odchozí metody ukazují stále více a více neefektivně při generování potenciálních zákazníků, ale jsou také pokračující investicí, která nepřináší příliš velkou návratnost. Ve skutečnosti, leads generované prostřednictvím příchozího marketingu stojí o 61 % méně než odchozí potenciální zákazníky a jsou mnohem úspěšnější. jáJde o to, aby vás potenciální spotřebitelé našli, ne naopak.
3. Máte nekvalitní potenciální zákazníky nebo nízkou míru konverze
Získáváte potenciální zákazníky, ale zjišťujete, že to nejsou vaši ideální zákazníci? Ztrácejí vaši potenciální zákazníci trakci někde v konverzním trychtýři? Přilákání správného spotřebitele a udržení jeho zapojení je místo, kde může mít příchozí promoting významný dopad. Příchozí je zaměřen na spotřebitele odpovídá na otázky, které má váš spotřebitel, a poskytuje mu více znalostí, aby mohl učinit informovaná rozhodnutí. Přilákání nesprávných návštěvníků může být ztrátou času professional vás i zákazníka. S inbound marketingem můžete a měli byste vytvořit a osobnost kupujícího to přesně představuje to, co je pro vás „ideální“ kupující. Ale to je jen jedna z mnoha strategií, které lze začlenit pomocí inbound. Možná jste vytvořili osobnost kupujícího, ale zapojujete více než jen vstup vašeho prodejního a marketingového týmu? Získání informací od téměř všech oddělení vašeho podnikání vám přinese mnohem všestrannější osobnost kupujícího, která lépe sladí váš produkt nebo službu s tím, co spotřebitel chce.
4. Vaše návratnost investic do marketingu je nízká
Jak již bylo zmíněno dříve, leads generované prostřednictvím příchozího marketingu stojí o 61 % méně než odchozí potenciální zákazníky a jsou v tom mnohem úspěšnější. Mnohé z toho lze připsat tomu, co HubSpot nazývá „setrvačník“. Prodej a advertising se nejčastěji dívají na svůj prodejní cyklus jako na trychtýř. Když s vámi váš potenciální zákazník zůstává v kontaktu, prochází fází uvědomění, fází zvažování a nakonec fází rozhodování. S ohledem na trychtýř je tu definitivní konec cyklu. S konceptem setrvačníku inbound marketingu však tito nadšení zákazníci doplňují vaši prodejní cestu tím, že šíří dobré slovo známým a přátelům. Doporučení jsou pro každou firmu obrovská, protože nejen podporují růst, ale jsou jedním z nejlevnějších způsobů získávání nových potenciálních zákazníků.
5. Nedostatečně využíváte sociální média
Firmy musí jít tam, kde jsou jejich ideální spotřebitelé, a to jsou dnes často sociální média. Sociální média, jako je Twitter a Facebook, přešla z platforem určených k vytváření a budování osobních vztahů na místo, kde podniky mohou zvýšit zapojení, povědomí o značce a důvěru potenciálních spotřebitelů. Sociální média umožňuje připojení velmi přirozeným způsobem a za podmínek spotřebitele. Je to také platforma, která vám umožní diverzifikovat vaši komunikaci, ať už se jedná o fotografii, informační movie nebo infografiku. Nemluvě o další výhodě silné sociální přítomnosti, která je schopna posílit vaše Search engine marketing.
Je snadné se uspokojit se svými současnými marketingovými strategiemi, ale je také frustrující, když nevidíte návratnost své investice. Obzvláště pokud jste začínající, chcete se vrhnout na zem a očekáváte, že uvidíte výsledky. Inbound internet marketing může vyplnit velké mezery tam, kde tradiční outbound advertising and marketing prostě nemůže konkurovat. Proč? Protože kultivuje povědomí a buduje důvěru velmi organickým způsobem. Dnešní spotřebitelé jsou velmi dobře informovaní a důvtipní ohledně svých možností a toho, co mají k dispozici, takže musíte být schopni ukázat, proč by s vámi měli obchodovat, a co je důležitější, proč by vám měli věřit.
Jste připraveni implementovat Inbound Marketing and advertising pro vaši firmu? Stáhněte si náš bezplatný kontrolní seznam, abyste měli jistotu, že máte vše, co potřebujete, abyste mohli začít!