10 mýtů o podnikatelích | ZenBusiness Inc.

10 mýtů o podnikatelích |  ZenBusiness Inc.

Existuje spousta velmi nesprávných mýtů o podnikatelích, které může být užitečné prozkoumat, když přemýšlíte o tom, zda je professional vás zahájení podnikání to pravé.

ve své knize Jak začít a provozovat firmu: Vyhrát podnikatelskou hru, Autor David Rye vyjmenovává a vyvrací řadu mýtů o podnikatelích, které jsem publikoval před několika lety.

Mýtus č. 1: Podnikatelé podstupují vysoké riziko

Podnikatelé, státy Rye, jsou často považováni za riziko, které podstupují. I slovník popisuje podnikatele jako toho, kdo na sebe bere podnikatelská rizika. Jako všichni obezřetní podnikatelé však i podnikatelé vědí, že podstupovat vysoké riziko je hazard. Podnikatelé nepodstupují vysoké ani nízké riziko. Dávají přednost situacím, ve kterých mohou ovlivnit výsledek, a mají rádi výzvy, pokud věří, že šance jsou v jejich prospěch.

Málokdy jednají, dokud nevyhodnotí všechna rizika spojená s nějakým úsilím, a mají vrozenou schopnost dávat smysl složitosti. To jsou vlastnosti, které je nesou k úspěchu tam, kde ostatní selhávají.

Určitě souhlasím s Ryem. Podnikatelé obecně hledají nejlepší poměr rizika/výnosu. Jako většina lidí často trochu váhají riskovat všechno a riskovat.

Jedním ze způsobů, jak mohou podnikatelé omezit riziko, kterému jsou vystaveni, je výběr jednoho z nejlepších podnikatelských nápadů. Vědět, které podniky začít a kterým se vyhnout, je prvním krokem k úspěchu.

Mýtus č. 2: Rodí se podnikatelé

Mnoho lidí, říká Rye, věří, že podnikatelé mají vrozené, genetické nadání. Odborníci se však vesměs shodují, že většina podnikatelů se nenarodila naučili se stát podnikateli. Nedávné rozšíření vysokoškolských a univerzitních kurzů na toto téma tento bod podporuje. V současné době se úspěšně vyučuje podnikání.

Opět souhlasím s Ryem. Nemohu příliš zdůrazňovat, že úspěšným podnikatelem může být téměř každý. Tyto otázky by si však měl položit každý začínající podnikatel, než se pustí do podnikání. Založit vlastní společnost není snadné rozhodnutí a musíte pochopit, že vám to v mnoha ohledech změní život.

Mýtus č. 3: Podnikatele motivuje hlavně zbohatnout

Každý úspěšný podnikatel, tvrdí Rye, vám potvrdí, že zahájení podnikání není alternativou rychlého zbohatnutí. Novým podnikům obvykle trvá jeden až tři roky, než dosáhnou zisku. Mezitím se má za to, že se vám daří dobře, když se vyrovnáte. Ve fázi rozjezdu podnikání podnikatelé nekupují nic, co nepotřebují, například luxusní auta. Většina jezdí v nekvalitních autech a přebytečné peníze používá na splácení dluhů nebo je reinvestuje do podnikání. Zaměřují se na vytvoření společnosti se silnou finanční základnou professional budoucí expanzi.

Z velké části souhlasím s Ryem. Professional podnikatele nejsou peníze všechno. Ale na částečné motivaci penězi není nic trapného, ​​jako většina podnikatelů. Pokud by podnikatelé neměli možnost zbohatnout a být za svou práci finančně ohodnoceni, mohly by být Spojené státy téměř stejně chudé jako Kuba. Vydělávat peníze, budovat firmu a pomáhat budovat místní ekonomiku je v pořádku.

Vědět, co vás motivuje k zahájení podnikání, je jen začátek. Věnujte pozornost těmto 5 zásadním krokům k zahájení vlastního podnikání.

Mýtus č. 4: Podnikatelé věnují málo pozornosti svému osobnímu životu

Všichni úspěšní podnikatelé, říká Rye, pracují dlouhé hodiny, což zasahuje do jejich osobního života. Dlouhá pracovní doba však není vlastní pouze podnikatelům. Mnoho firemních manažerů a vedoucích pracovníků pracuje daleko za průměrem 40hodinového pracovního týdne. Hlavním rozdílem mezi podnikatelem a jeho firemním protějškem je kontrola rozvrhu.

V podnikovém světě možná nemáte kontrolu nad svým rozvrhem. Pokud nějaký vyšší manažer svolá sobotní schůzku, nezbývá vám nic jiného, ​​než tam být. Podnikatelům nevadí pracovat 60 až 70 hodin týdně, ale udělají vše pro to, aby si zachovali svůj soukromý čas. Naplánují si důležité schůzky během týdne, aby mohli mít víkendy volné professional osobní život, který je pro ně velmi důležitý.

To, co říká Rye, je pravda, že většina podnikatelů věnuje velkou pozornost svému osobnímu životu. Občas jsem byl výstřední a neměl jsem téměř žádný osobní čas, jako když jsem byl studentem denního studia na Harvard Company School a současně jsem provozoval čtyři začínající podniky, nebo jsem byl studentem denního studia na vysoké škole. a zahájení nezávislého novinového podnikání. Někdy, jako podnikatel s obzvláště rychle se rozvíjejícím byznysem, budete muset obětovat svůj osobní čas.

I když je pravděpodobné, že obětujete část svého osobního času, abyste rozběhli své podnikání, zahájení není tou nejnáročnější částí procesu. Založení vlastního podnikání nezabere mnoho času. Spustit to a dostat se na další úroveň je jiný příběh…

Mýtus č. 5: Podnikatelé jsou často hi-tech čarodějové

Všichni víme, říká Rye, o několika špičkových podnikatelských čarodějích, kteří to dokázali. Pozornost médií převyšuje úspěch těchto několika špičkových podnikatelů. Pouze malé procento dnešních osobních podniků je považováno za high-tech a to, co bylo ještě před několika lety považováno za superior-tech, není podle dnešních standardů považováno za high-tech.

K tomu, abyste se stali podnikatelem, jsou zapotřebí vysoké ziskové marže, nikoli špičkové technologie. Stačí se podívat na problémy, které sužují počítačový průmysl, abychom pochopili tento základní princip. Significant-tech osobní počítače si vedly velmi dobře, když dosahovaly vysokých ziskových marží. Průmysl se poté dostal do prudkého pádu, když zisky klesly.

Ano, myslím, že Rye má s těmi penězi pravdu. Velmi málo podniků vyžaduje špičkové technologie. Ve skutečnosti jsem založil a provozuji multimediální obchod, obchod s interaktivním softwarem a dva internetové podniky, prakticky bez technických zkušeností nebo odborných znalostí. (Ačkoli, professional jistotu, naučil jsem se trochu počítačově programovat, když jsem zakládal tyto podniky, aby mi pomohl ocenit, co inženýři dělali.) Navíc většina podniků ani nejsou technologické podniky.

Nevěříš mi? Podívejte se na tento seznam nejlepších podnikatelských nápadů a přesvědčte se sami!

Mýtus č. 6: Podnikatelé jsou samotáři a introverti

Zpočátku, říká Rye, mohou podnikatelé pracovat na podnikatelském nápadu sami tím, že se budou šťourat o samotě své garáže nebo pracovny. V tomto mýtu úplně nesouhlasím s Ryem. Bystrý podnikatel ví, že musí čerpat ze zkušeností a nápadů ostatních, aby uspěl. Podnikatelé budou aktivně vyhledávat rady ostatních a navážou mnoho obchodních kontaktů, aby potvrdili své podnikatelské nápady. Podnikatel, který je samotář a s nikým se nebude bavit, nikdy nezačne úspěšně podnikat.

V raných fázích budování podniků jsem strávil spoustu času prací převážně izolovaně. Myslím, že mnoho dalších podnikatelů má také. Zpětně to není ideální, ale to jsem často dělal. Obecně si myslím, že podnikatelé jsou ochotni pracovat samostatně, pokud je to nutné k úspěchu. Ale i samostatně smýšlející lidé mohou být osamělí, zvláště pokud pracují dnem i nocí v malém domácím podniku.

Mýtus č. 7: Podnikatelé jsou náplní práce

Nedávná studie úspěšných podnikatelů, poznamenává Rye, ukázala, že většina z nich pracovala řadu permit pro velkou společnost, než začali podnikat. V každém případě použili podnikovou strukturu, aby se dozvěděli vše, co mohli o podnikání, které hodlali založit, ještě předtím, než založili vlastní. Podnikatelé nejsou uchazeči o zaměstnání.

Spíše souhlasím s Ryem. Myslím, že většina podnikatelů má na pracovišti obvykle dobré výsledky. Většina z nich strávila roky prací professional jiné lidi, než se vydala sama. Ale nemusíte to dělat, abyste uspěli. Nejdelší samostatná práce, kterou jsem kdy zastával, trvala asi osm týdnů, ale celkově jsem za celý svůj život professional někoho jiného pracoval jen pár měsíců.

Mýtus č. 8: Podnikatelé financují své podnikání rizikovým kapitálem

Podnikatelé, říká Rye, to vědí Peníze rizikového kapitálu jsou jednou z nejdražších forem financování mohou dostat. V důsledku toho se budou vyhýbat rizikovým kapitalistům a používat je pouze jako poslední možnost. Většina podnikatelů financuje své podnikání z osobních úspor nebo půjčkami od přátel nebo úvěrových institucí.

Často lidem připomínám, že rizikový kapitál je relativně malé odvětví a jako takové financuje extrémně malý počet malých podniků. Chcete-li být financováni společností VC, může vaše firma splňovat všechna kritéria a pak najít společnost VC, která ji naprosto miluje. Navíc, protože firmy rizikového kapitálu obvykle nechtějí vkládat mnoho peněz do žádného startupu, většina startupů financovaných rizikovým kapitálem musí získat peníze ne od jedné, ale od několika různých firem.

Mýtus č. 9: Podnikatelé jsou často bezohlední nebo podvodní

Rye si myslí, že někteří lidé věří, že k tomu, abyste se stali podnikateli, musíte být klamní a šlápnout na každého, kdo se vám postaví do cesty. Naopak tento způsob fungování podnikateli nefunguje. Skutečně bezohledný nebo podvodný podnikatel často odcizuje ostatní a je nucen ztrácet čas a energii napravováním vztahů se zaměstnanci, zákazníky a dodavateli, nebo prostě selže.

Nevím, jestli jsou lidé náchylní smýšlet negativně o podnikatelích, jak uvádí Žitný. Ale v každém případě si myslím, že podnikatelé mají ve svých řadách nějaká špatná jablka. Ne mnoho, ale někteří. Ztratil jsem prodeje konkurentům, kteří si vymýšlejí fakta, zveličují pravdu, pomlouvají své konkurenty a zapojují se do všech druhů jiného neetického chování. Ale zjistil jsem, že takoví konkurenti nakonec implodují.

Často přijdou o své nejlepší zaměstnance, ke kterým se také chovají špatně, nebo přijdou o zákazníky. Jednou, když jsem byl v souboji s naprosto nelítostným konkurentem v podniku, který byl extrémně závislý na prodeji, jeho tři nejlepší prodejci, stejně jako jeho obchodní manažer, mě z vlastní iniciativy oslovili a nakonec se připojili k mému týmu.

Mýtus č. 10: Podnikatelé mají omezené odhodlání

Žitný říká, že je mýtus, že se podnikatelé nevěnují jediné věci. Ale dodává, že obětavost je atribut, který projevují všichni úspěšní podnikatelé. Jsou odhodláni stát se svými vlastními šéfy. Za tímto účelem budou pracovat jako pes, aby jejich podnikání uspělo.

I když souhlasím s Ryem, že podnikatelé budou pracovat jako pes, aby uspěli, myslím si, že mnoho podnikatelů dokáže změnit podnikání nebo směr rychleji než ostatní lidé. Často může být tato schopnost rychle změnit směr pro úspěch zásadní a podnikatelé mají tendenci nepřepínat směr bez rozmyslu, i když vždy existují výjimky.

Jídlo s sebou, které můžete použít

  • O podnikatelích koluje spousta mýtů.
  • Většina zobecnění o podnikatelích není pravdivá.
  • Abyste byli úspěšní, nemusíte odpovídat stereotypu podnikatele.

Hledáte podnikatelský nápad?

Podívejte se na můj oblíbený článek, 1001 Smaller Company Tips. Tento obsáhlý vícestránkový článek nabízí odborné rady professional každý jednotlivý podnikatelský nápad. Zahrnuje nápady na domácí, on-line, stabilní a levné produkty a služby. Mnoho nápadů v tomto dlouhém článku lze začít na částečný úvazek.

Bob Adams je sériový podnikatel Harvard MBA. Založil více než tucet podniků, včetně jednoho, který zahájil s 1500 $ a prodal za 40 milionů $. Napsal 17 knih a vytvořil 52 on line kurzů pro podnikatele.

Leave a Reply